Friday, June 1, 2007

မုန္းမုန္းေမ့ေမ့

က်ေနာ္က သီခ်င္းေတြကို သိပ္ႀကိဳက္ေတာ့ က်ေနာ့္ကဗ်ာေတြရဲ႕ ေခါင္းစဥ္ေတြက သီခ်င္းစာသားေတြ ျဖစ္ေနတတ္တယ္။ အခုကဗ်ာေလးရဲ႕ ေခါင္းစဥ္ကလဲ သီခ်င္းစာသားပဲ။ `မုန္းမုန္းေမ့ေမ့´ ရဲ႕ေနာက္က ဆက္ၿပီး လာတဲ့ စာသားက `မုန္းေမ့ပါဘူးလို႔ ေျပာခ်င္တယ္´ တဲ့။

မုန္းမုန္းေမ့ေမ့

က်ေနာ္ .. သူ႕ကို
ေမ့ပစ္လိုက္ပါၿပီ။

ဒီအခ်ိန္ဆိုရင္ သူရံုးဆင္းၿပီလို႔
က်ေနာ္ မစဥ္းစားမိပါဘူး။

ဘတ္စ္ကားေတြ က်ပ္ေနမလားလို႔
က်ေနာ္ စိတ္မပူဘူး။

အခုအခ်ိန္ေလာက္ဆိုရင္
ကားေနာက္တစ္ဆင့္ေျပာင္းစီးဖို႔
ကားေစာင့္ေနလိမ့္မယ္လို႔
က်ေနာ္ သတိမရပါဘူး။

သူစီးရမယ့္ ဘတ္စ္ကားကို
အၾကာႀကီး ေစာင့္ေနရမလားလို႔
က်ေနာ္ မေတြးမိဘူး။

ဘတ္စ္ကားလာရင္
လူေခ်ာင္ပါေစလို႔
က်ေနာ္ ဆုမေတာင္းေတာ့ဘူး။

က်ေနာ္ .. သူ႕ကို
ေမ့ပစ္လိုက္ပါၿပီ။ ။

ခရီေရတာ
15.6.2005

3 comments:

pandora said...

ခရီေရတာ႕ ကဗ်ာေလးေတြက ခ်စ္စရာေကာင္းတယ္။

မုန္းမုန္းေမ႕ေမ႕ ေနာက္တစ္ခုရွိေသးတယ္ မဟုတ္လား
ဒီကဗ်ာမဟုတ္ပါဘူး.. မမွတ္မိေတာ႕ဘူး။

(ေတးမြန္) said...

သနားလိုက္တာဗ်ာ .. ေကာင္မေလးကို.. ခင္ဗ်ားၾကီးေတာ္ေတာ္ ရက္စက္တာပဲ.

ေတးမြန္

SCORPION said...

ေအာင္မာ ေဒၚေလးပန္ဒိုရာ ကဗ်ာေလးေတြတင္ပဲလားဗ်... အစ္ကိုေတာ္ ျပန္ေမးလိုက္စမ္းပါ ဟား ဟား :P